Khao Lam dag 5

Idag blev det jogg fram och tillbaka på "våran" strand för min del och avslutade med några intervaller - sjukt nöjd 😛, promenad fram och tillbaka för dom andra. Efter frukost tog jag oljemassage. Stora vågor och högt vatten = inte så kul att bada, då det blev bara ett dopp gör mig. Ikväll var det fest på hotellet, dom har fixat och donat i flera dagar och gjort det jättefint. Fantastiskt god buffé, men underhållningen.........orkester som inte rörde en min och fina tjejer som gjorde nån slags dans.








Kommentarer
Postat av: Agneta

Kan inte påstå att jag känner igen mig. Ni får ta bild någonstans så jag känner igen mig. Fantastiskt att Mr Vong känner igen er. Inte avundsjuk alls, hade gärna varit med er. Ha det gott kram

2015-03-10 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0