Khao Lak dag 9

Idag var det "våra" solstolar som gällde, markeras varje morgon före promenaden. En dag hade en tysk lagt sig på stolen intill Oves markerade stol, och blev väldigt sur och sa att man inte kan markera med en t-shirt....det kan man visst!!  Lunch på Anndela bar fd Peter bar. Ett besök på marknaden blev det igen, shoppade lite men lite svårt utan peppning, Calle o Ove säger inte så mycket men väntar snällt när jag kollar😀. Vi fick en markis uppsatt idag, tror att den är tänkt som regnskydd, men enl YR ska det inte bli något på länge. Avslutade med god middag på hotellet.






Kommentarer
Postat av: Agneta

Kan peppa dig härifrån, köp allt kul du ser, håller kanske inte Callemedombara. Hoppas ni hittar lite kul att köpa. Några mer äckliga djur?

2015-03-15 @ 00:47:27
Postat av: Birgitta

Jag håller med Dig Agneta. Jag pepper dig också från hemmaplan.

2015-03-15 @ 09:29:07
Postat av: Birgitta

Blev något konstig kommentar ???? Carita det är dig jag peppar.......

2015-03-15 @ 09:30:55
Postat av: Carita

Bra att ni pepper mig :) Saknar er!

2015-03-15 @ 10:48:11
Postat av: Agneta

Nu fick du till det Birgitta :) Sittter här hemma Carita och är lite avis på solen, värmen och avsaknaden på måsten ni har, förutom shoppingen då. Vila nu upp er ordentligt. Är ni vara värda efter denna höst och vinter. Kram

2015-03-15 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0