Khao Lak Dag 8

Dag 8: 9/3-13
Igår kväll kom det – regnet…..och åska men som tur var slutade det snart . Idag var alla med på morgonen, Birgitta gick mot byn, Calle och Ove åt andra hållet och Erik och jag tog en joggingtur (skitjobbigt). Sedan blev det stranden, dagens första stora beslut - var ska vi äta lunch – det blev grannhotellet som är alldeles nyrenoverat öppnade för 5 månader sedan. När vi var här för två år sedan var det som ett spökhotell bara ett skal efter tsunamin (tror vi), nu var det hur fint som helst. Middag i byn på kvällen, sen lite shopping , jag hade bestämt mig för att köpa en klänning, men inte…..det blev short och t-shirt till grabbar för mig och Birgitta. Calle köpte 10 par kallingar igår för 700 bath och idag prutade han till sig 15 par för 1000 bath. Bigittta köpte halsband och prutade till sig ett väldigt bra pris och då hängde jag på och köpte ett till mig med 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Skall bli spännande att se bilder hur det ser ut nu, det nya hotellet. Ta mycket kort så jag får se. Ha det.

2013-03-10 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0