Khao Lak Dag 14

Dag 14: 15//3-13
Nästan samlade till morgonpromenad bara Birgitta som fortsatte med sin barfota promenad på ”våran” strand. Njöt av frukosten extra länge idag, sen var det bara stranden, nu gällde det ju att pressa så mycket som möjligt. Imorgon väntar ju snö och kyla. Men det var lite molnigt idag – typisk- men vi fick nog sol så vi klarade oss ändå. Äntligen fick jag min Pina Colada i en kokosnöt, har försökt beställa det för ut men då har dom varit slut. Sen blev det Aloe Vera massage för mig och Birgitta, Erik tog oljemassage. Mycket god middag på hotellet med bord vid havet. Sedan gick jag och Birgitta in till byn för att handla presenter för Ove. Nu väntar några timmars sömn innan hemfärden startar. Bussen går från hotellet 05:30 (fredag 23:30) och beräknar landa på Landvetter 15:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0