Ny dag i Khao Lak



Fredag 18/3

Utsikt från vårt badrum.....
Morgonpromenad mellan 7-8 , dusch och sedan smakade frukosten väldigt bra. Heldag på stranden nedanför hotellet.  Kvällspromenad till Khao Lak city…..jättegod och billig middag på thai restaurang,  Calle och Ove shoppade loss J  Agneta och jag köpte inget.

Lördag 19/3

Klockan 7 blev det en joggingrunda för mig på 8,9 km och promenad för de andra på ca 5 km. Informationsmöte på fm som inte gav så mycket mer än att det är marknad på måndag, onsdag och lördag  J vilket Agneta och jag tyckte lät kul, lite shopping är ju inte fel. Sedan blev det massage på stranden vilket var väldigt skönt. Åskskur idag igen men som tur var kl 17:30 och vi satt på rummet med en kaffe och lite Baileys.


Kommentarer
Postat av: Jox

Åååååh det ser så mysigt ut. Jag vill också!!



Vaknade till snö i fredags men den försvann som tur var redan under dagen.



I lördags var det brudklänningsdags, efter mycket provande så hittade Em sin drömklänning! Visade sig att jag är mycket för spets och det är inte hon. Både hon och Kicki bara fnissade åt mina förslag =)

Aja hon hittade en fantastiskt fin kälänning och sen även skor.

Efter shoppingen var vi och hälsade på farmor och farfar en stund. Var även uppe och kollade till huset, det var kallt!!



Men... Är det inte lite konstigt att sitta och bajsa när pappa står utanför...?



Kram kram

2011-03-21 @ 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0