Dag 4 och 5

 

Söndag 20/3

Morgonpromenad och sedan en heldag på stranden. Åskskurar  (som vanligt) en liten skur när vi åt lunch och en mellan 17-18.

 

Måndag 21/3

Jogging och morgonpromenad. Vi hade hört så mycket om White Sand Beach så idag blev det en tuktuk dit. Väldigt fint men så vit sand vet vi inte…….men vädret var inte med oss, först en skur på fm  så vi blev tvungna att sätta oss i baren och ta en Singha J och sedan blev det väldigt väldigt varmt och helt vindstilla. Men sen på på em kom regnet när vi skulle stanna på marknad, inte så kul men vi fick shoppat lite iaf, så det får nog bli en tur till dit på lördag. Lite fick vi shoppat Agneta och jag köpte solklänning och Calle köpte Björn Borg kalsonger. Vi träffade en trevlig chaufför  vars dotter hade turer till Similan Islands till halva priset mot Fritidsresor, så det bir det nog en dag i denna veckan.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjolahopp, ni får kolla min blogg. Jag ska försöka uppdatera vad som händer här hemma.

Alexander har verkligen svårt att förstå att ni inte är hemma,han är lite orolig för eran bil och så.. Men jag har försökt förklara att ni har åkt flygplan och vi har kollat bilderna så han ser att ni solar och badar och dricker öl.

Kram

2011-03-22 @ 19:01:49
URL: http://famtusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0