Dag 13

Tisdag 29/3

Fel fel fel, ingen sol idag heller utan regnet har fortsatt i 2,5 dygn utan uppehåll. Idag var det dags för min sista joggingtur i Thailand på en nästan öde strand, en hund jagade mig (ville nog bara leka) men jag blev livrädd, så det fick bli jogging på huvudgatan istället i ösregnet. Vi tog en shopping utflykt till Phuket town och varuhuset Lotus, det blev några kassar för mig och Agneta. Nån lunch hann vi inte med utan det fick bli en big Mac i bilen, men en öl blev det  iaf innan vi kom till Louts. Vägen tillbaka blev liten sightseeing efter kusten via Kata-Karon-Patong. Där var det sämre väder än här, det regnade inte bara utan blåste även storm och var hur mycket vatten som helst på vägarna. Nu är det bara en dag kvar då vi tänkt göra en utflykt till Surin Iland, men vädret ska inte bli bra imorgon heller så det blir ingen snorkelresa.




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Varuhuset Lotus är ju inte dumt

2011-03-31 @ 06:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0